Від push-up до бюстгальтерів без вираженої чашки: бажаний бюстик 10 років тому і зараз
Тренди спідньої білизни адаптуються під соціальні, культурні зміни та появу нових технологій. Ми спробували розібратися як і чому змінювалися уподобання жінок і які бюстгальтери сьогодні в топі.
Жінки обирають push-down
На початку нульових були популярні мереживні бюстгальтери з push-up-ефектом, які створюють жіночне декольте та візуально збільшують груди. Тоді ідеалом краси був барбі-силует, підкріплений культом на типаж моделей Victoria's Secret.
У 2015 році 64% всіх проданих на Alisa.ua бюстгальтерів були з пуш-ап. У 2022 продажі бюстів, які візуально збільшують груди, були близько 15%.
Така тенденція видалася нам цікавою, і ми звернулися до світової статистики. Виявилось, що наші клієнтки засинхронилися у своїх бажаннях з жінками в Європі та Штатах — 80 ритейлерів США та Європи заявили про зниження попиту на пуш-ап на 50%, починаючи ще з 2016 року.
Візуально збільшувати груди не лише стало менш бажаним, а й спричинило хвилю відчуження серед молодих жінок. Згідно зі статистикою Big Brand Wholesale міленіали в повсякденному носінні віддають перевагу бюстгальтерам, які не виділяються, і називають пуш-ап чимось чужорідним.
Які бюстгальтери затребувані сьогодні?
Ніколи ще ринок жіночих бюстгальтерів не був таким різноманітним: бюстгальтери-невидимки без бретель, спортивні топи, мінімайзери з бічною корекцією або моделі взагалі без чашок. Білизна нині не тільки на будь-який смак, вона стала доступнішою завдяки онлайн-магазинам, які скоротили шлях до кінцевого покупця в кілька кліків. І все-таки у величезній мішанині зі стилю життя та особистих уподобань проглядається якась спільність. Жінки більше не хочуть жертвувати комфортом заради краси. Натуральна форма грудей, легка підтримка та приємні матеріали — стали новими орієнтирами у підборі бюстгальтерів.
Усього 5 років тому дослідження показували, що відсоток жінок, які приходили додому і перш за все знімали бюстгальтер, такий самий, як відсоток жінок, які спершу цілують чоловіка чи дітей 🙀
Очевидно, бюстгальтер для багатьох означав незручності і його хотіли якнайшвидше позбутися. У цьому сильно допомогли пандемія Covid-19 і глобальна самоізоляція.
Карантин та білизна для відпочинку
У період пандемії 2020-го року багато хто вирішив переглянути своє ставлення до домашнього одягу. Коли з розваг у тебе лише похід до магазину і на пошту, швидко помічаєш, що працювати, обідати та гуляти можна у плюс-мінус одному й тому ж. А як щодо бюстгальтерів? Жінки масово обирали те, що не відчуватиметься на тілі, не давитиме і не натиратиме. Настала ера комфортної та практичної білизни.
Бюстгальтери без кісточок як нова норма
За статистикою Аліси у 2015 році лише 1% проданих бюстгальтерів були без кісточок. Це були бюстгальтери для годування дітей. У 2022 році таких бюстів 20% і це білизна на кожен день.
У США та Британії продаж бюстів без кісточок зріс на 24% порівняно з 2020 роком та на 4% відносно 2021.
Жінки на особистому досвіді переконалися, що груди підтримують не лише кісточки, а й сама конструкція пояса та правильно підібрана товщина бретель. Тому для маленьких і середніх розмірів цілком вистачає формованої чашки без додаткової підтримки. Збільшився попит на моделі як зі стійкішим каркасом, бюстгальтерів з універсальним розміром (s-m-l), так і бралетів — невагомих бюстів без чашок чи іншої підтримки. Докладніше про різні моделі ліфчиків ми розповіли тут.
Переосмислення спортивних ліфчиків
Згідно з опитуваннями, 31% американок у віці від 16 до 25 носять спортивний бюстгальтер практично щодня.
Ці дані можна оцінювати по-різному. Можливо, молоде покоління йде пліч-о-пліч зі щоденними фізичними навантаженнями, а може не так вже й легко відмовитися від еластичного, приємного до тіла матеріалу бюстгальтера. Та й чи потрібно?
Розвиток технологій у текстильній промисловості дозволяє створювати білизну, яка поєднує комфорт і стильний дизайн. Бренди все більше приділяють увагу розробці матеріалів, які роблять спортивні бюстгальтери дихаючими та зручними у догляді.
За даними Edited, ритейлери США та Британії збільшили інвестиції у спортивні бюстгальтери на 9%.
Спортивні топи пройшли великий шлях від функціонального одягу до повсякденної білизни. Це вказує на зміну ступеня тиску на себе жінками у зв'язку з певними гендерними стереотипами та очікуваннями.
Комфорт — це красиво
За останні роки індустрія моди та краси зробила великий крок у бік інклюзивності та різноманіття того, що прийнято вважати привабливим. Люди з реклами стали нам ближчими і зрозумілішими. Вибір жінками спідньої білизни, як і раніше, диктується поп-культурою, кіно й інфлюенсерами. Але серед них почало звучати більше різних голосів.
Все більше жінок поділяє думку, що правильно це так, як тобі зручно. Почуваєшся привабливо в спортивному топі — чудово, в мереживній чашці з кісточками — прекрасно, взагалі без бюстгальтера — піднімаємо за тебе келих. Зрештою, вибір білизни залежить від індивідуальних уподобань та потреб кожної жінки, тому білизна з пуш-апом навряд чи колись зовсім зникне з каталогу Аліси. Ми за різноманітність та самовираження!