Перейти до контенту

Кошик

Ваш кошик пустий

FAQ - наші відповіді на ваші запитання

Щодо замовлення

— Мені все подобається! Як зробити замовлення?

Елементарно! На сторінці вподобаної моделі виберіть розмір (Size або Bra size) і колір (Color), натисніть "Додати в кошик", а там "Оформити замовлення".

Далі ви потрапите на сторінку оформлення замовлення, де потрібно ввести свою адресу і вибрати спосіб доставки. Не лякайтеся, що оформлення і веб-адреса сторінок буде відрізнятися від усього іншого сайту — це зроблено, щоб не відволікати вас в такий відповідальний момент ;) Якщо щось не вийде, запитайте у нас.
— Чи є мінімальна сума замовлення?

Ні. Ми таких обмежень не встановлюємо. Можемо відправити навіть бретельки ;)

— Чи можу я обміняти товар?

За Законом України спідня білизна не підлягає обміну, але ми йдемо назустріч клієнтам і надаємо таку можливість. Ви можете обміняти товар протягом 14 днів з моменту його отримання. Детальніше про умови обміну за посиланням.

— У вас є магазин в Києві? Хочу прийти і приміряти перед покупкою.

Поміряти білизну перед покупкою можна. Виберіть доставку кур'єром, він привезе все, що потрібно і почекає, поки ви приміряєте. До того ж, якщо ви раптом передумаєте, можна в будь-який момент обміняти своє замовлення. Тільки пам'ятайте про правила гігієни при примірці, звісно.

Бюстгальтери і трусики продаються окремо чи комплектом? Як взагалі вибрати комплект білизни?

Кожен товар продається окремо. Але можна підібрати комплект, натиснувши на посилання над описом товару.


Відкриється сторінка з усіма подібними модельками одного кольору та колекції. Ну або в описі ми вказуємо повний "склад", якщо це набір або комплект.

Не можу знайти на сайті особистий кабінет. Як я можу подивитися свої старі замовлення?

Ми працюємо над оновленням особистого кабінету, тому тимчасово його приховали. Історія замовлень збереглася в нашій базі, так що менеджери допоможуть вам згадати номер, статус і замовлені раніше товари.

Про доставку

Чому при отриманні посилки на Новій пошті просять сплатити комісію?

При оформленні замовлення способом оплати ви вибрали "післяплату", що означає оплату комісії за послуги Нової пошти при переказі грошей. Так при отриманні посилки оплачуєте замовлення, вартість доставки та комісію за післяплату (20 грн + 2% від суми замовлення).

Знижки та купони

У мене є ваша подарункова картка на знижку. Як її використати?

Ви можете ввести номер картки в коментарях до замовлення або назвати його нашим менеджеркам під час підтверждення замовлення.

Як використати промокод на знижку?

Все дуже просто:

  1. Додайте товари до кошика
  2. На сторінці кошика натисніть "Оформити замовлення"
  3. Вкажіть код в полі "Купон на знижку" на сторінці оформлення замовлення
  4. Сума до оплати перерахована!
  5. Заповніть дані для доставки

Якщо ви маєте промокод на безкоштовну доставку, вкажіть його в коментарях до замовлення або назвіть безпосередньо нашим менеджеркам під час підтверждення замовлення.

Ось гіфка для прикладу:

 

Чудово! А якщо у мене кілька купонів?

До одного замовлення можна застосувати тільки один купон. Тому вибирайте найвигідніший ;)

 Я десь бачив ваш купон, але не записав його код. Можна мені знижку все одно?

Розуміємо, що він міг загубитися. На жаль, застосувати його повторно не можемо. Ми часто даруємо промокоди в наших розсилках, опитувальниках або прямо на сайті — не зволікайте скористатися наступним 😉


Бренд

 Країна на сайті не збіглася з країною на бирці. Це підробка?

Країна бренду не завжди відповідає країні виробництва товару. Багато європейських марок відшивають свої моделі в Азії і не приховують цього. Це ніяк не впливає на якість та дизайн, адже в роботі використовуються європейські тканини та запатентовані брендом лекала, моделі та технології.


...